Kaffeine “Audio device busy” sorunu

Kaffeine “Audio device busy” sorunu

Film izlemek için MS ortamındaki BSPlayer a Linux alternatifi bulmam gerekti. Xine bu işlerin babası ve bu tabanda yazılmış Kaffeine Player video ve audio codec leri açısından zenginliği ve altyazılar ile sorunsuz çalışmasıyla iyi bir alternatif -belki de daha iyi deneyip göreceğiz-

Ama o da ne görüntü sorunsuz akıp giderken ektanda bir hata mesajı

“Audio device busy”

Kaffeine Player da Settings> xine Engine Parameters>audio sekmesinde driver ı “auto” dan “alsa” ya çekelim. Bu auto algılama kısmında bir sorun var o kesin ;)

2 responses to “Kaffeine “Audio device busy” sorunu

  1. Merhaba, kaffeine de normal bir mpeg bile izleyemiyorum. Yast a codec yazıp tüm codeclere indirdim neredeyse :) Ses geliyor fakat siyah ekran var. Windows ta olsa codec derdim :)
    İdare etmek için gmplayer i kurdum. Ordan sorunsuzca videoları izleyebiliyorum.

    Fikir verirsen sevinirim.

  2. xine engine parameters kısmında video sekmesinden auto ayarı yerine diğer ayarları deneyebilirsin. Benzer bir soruna suse için şurada bazı öneriler sunulmuş. Yardımcı olması dileğiyle…

Bir Cevap Yazın

