kısa kısa…

 

Çok uzun ağdalı cümleler yerine benden kısa kısa:

  •   Son iki gecedir gecelerimi film ile taçlandırıyorum. Önce Big Fish bazen yaşadıklarını hayallerle süslemenin veya hayallerde yaşamanın da güzel olduğunu yüzüme çarptı ve sonra Ladies in Lavender güzel duygular içinde İngiltere kırsallarında yaşam sevinci, huzur ve yalınlık ile sarmalandı ruhum. Ayrıca Joshua Bell‘ in müziğine aşık oldum. Uzun süredir hiç bu kadar çarpıldığımı, içimin titrediğini hatırlamıyorum. Örneğin Big Fish de geçen bir kısım vardı. Hani aşkın ne olduğu, doğru insanı bulduğumuzu nasıl anlayacağımıza dair kafa yormaları vardır. Çok güzel bir tanım vardı: “They say when you meet the love of your life, time stops” evet gerçekten duruyordu. Umarım birgün yine durur. Bahar ‘ın getirmiş olduğu şeytani fikirler işte J
  •   Bugünlerde duygusallaştığımı hissediyorum yeniden. Uzun süredir uğraştığım robotlar gibi kaskatı kesilmiştim. Dolmuşta kulağıma çınlayan Sezen Aksu’ nun gözlerimi yaşartmasını iyiye yormalı sanırım. Bahar geliyor diye mi acep ? Sanmam. Çünkü bahardan hoşlanmam pek. Sonbahar daha romantik gelir bana, büyük aşkların sonundaki ayrılıklar gibi.
  •  Geçen gün ağır konukların olduğu bir panelde yöneticilik yaptım. Önce öğrenci kanadını temsil ederken sonra birden kendimi(asıl yöneticinin geç kalması ile) birden panel yöneticisi buluverdim. Eskiden olsa kızarır, bozarır, biraz kekeler, saçma sapan cümleler kurardım sanırım. Ama öyle olmadı. Ben bile şaştım doğrusu. Sanki ruhuma şeytan girmiş gibi. Şaka bir yana istediğim her şeyi yapabileceğimin uzun zaman önce farkına vardım ;) 

Bir de taş atayım :)) 

 

12 responses to “kısa kısa…

  1. içime doğmuş gibi dedim ileride panel yöneticisi olursun ileride değil şimdi olmuşsun :) ;)

  2. aşk geldiğinde,zaman şaşırır.onunla birlikteyken yıldırım gibi geçer ama ona kavuşana kadar ki zamanda inadına durur ,ağırlaşır.
    sonbahar aşkta ayrılıklar için uygun .)çünkü aşkı aşk yapan biraz da acılar ,ayrılıklar,kıskançlıklar yoksa nasıl beslenecek aşk?:) hep mutlu hep mutlu …ı-ıh aşk biter o zaman.))

    • acaba mevsimle aşk2ın ne bağlantısı var ama illa bağlantısı olacaksa bence sarı yapraklar altında güneşin batışını izlemek çok romantik olur diye düşünüyorum

  3. yazasım geldi:)zamanın durmasını istemişsiniz,aşka hazırsınız yani.ben bu anlara duyguların bağışıklık sisteminin zayıfladığı anlar derim.işte en tehlikeli anlar.aşkın gelme ihtimali çok fazladır .eros bu anları kollar:)vee midede uçuşan kelebekler,hızlı akan kan ,hızlı atan kalp,ayakların yerden kesilme hali.ah! tel bile o aradığında başka bi melodiyle çalar sanki.her yer her şey ”O” olur.baktığın gördüğün herşey…yerdeki çalı bile ”O ”olmuştur.onun her şeyi güzeldir,her şeyin en iyisini yapar o.heyecanla koşarsınız birbirinize.ellerinde elektrik vardır sanki, sizi çarpar.onu görmek için her şeyi bir kenara bırakırsınız.kanatsız uçmadır bu…aşkın giriş bölümü diyorum buna .bi de gelişme bölümü var:))

    • bence aşk şudur bir tarla var 100 bölüme ayrılmış 99’u mayınlı uzun sürer mayınsız bölgeyi bulman çok ararsın budlumum ayrılmazsın

  4. ve aşk kesinlikle o mayının bulunduğu odada…ve o mayın tek bir odada.diğer 99 oda ,vasat odalar.:)çünkü heyecan ,mayınlı odada var…

Bir Cevap Yazın

