kısa kısa5…..

Kısa kısalara devam.

Kendimi işe adadım ama iş miş de yaptığım yok. Hani sorsalar barney stinson gibi “hıh” diyeceğim sanırım. İlginç bir bunalımsı dönem yaşıyorum. Kahveden bile zevk almıyorum, durum o derece vahim.

Gün içinde gerekli konuşmalar haricinde ağzımı açmaz oldum. Bugün toplasan 20-30 cümle ancak kurmuşumdur.

Bazen insanlar rockstar gibi davranıyorlar (ya da bana öyle geliyor) ya deli oluyorum. Ben ki kahverengilerimi giyeyim, kalabalıkların arasında bir hiç olayım. Sen çaktırmadan(bazen de dosdoğru oha) baktığını zannediyorsun ama ben rahatsız oluyorum kardeşim(ne kadar alçakgönüllüyüm oysa)

Bugün camdan amaçsızca bakınırken bir şey gözlemledim. Karşı cinslerin karşılaşmasında kadınlar uzaktan süzerek gelip yan yana geçerken yere veya başka yöne bakarken erkekler ise sağa, sola, yere bakınıp yan yana geçerken “gözüm gözüne değdi” moduna giriyorlar. Hipotezimi teze dönüştürecek  epey de gözlem yaptım.

Last fm bile bana karşı. “spanish guitar” modundayım dedim. last karşıma shpongle dan levitation nation ı çıkarttı. Sizi budha bozmaları sizi. Budha derken güzel bir düşünme tarihi sitesine rastladım geçenlerde aha burada sağ olasın del.icio.us

Bilmiyorum size de olur mu bazen kafamı çıkarıp yanı başıma koyasım oluyor. O orada düşünsün dursun. Gün geçtikçe limbik sistemime daha az iş düşer oldu.

Bir espri yapıp da kimsenin gülmediği bir durumla kıyaslanabilir bir morarma durumu var mıdır. Morarma fiilini bilerek kullandım sözü 6alatasaray’ın mor formalarına getirmek için. Ahahaha designed by Cemil İpekçi. Yakışır cinconuma.

Yalın ne uyuz bir insandır ya. Hani çalma listenizde hatta bilgisayarınızda yalın varsa mümkünse daha az görüşelim derim. O derece uyuzum. Bana bir şey yaptığından falan da değil garibim. Hani ajdarla yarışır seviyede ona olan gıcıklığım. Ajdar dinleyen ölsün zaten. Sormuyor da değilim kendime tonla abuk popçu varken bu adamla alıp veremediğin ne. Meraklardayım..

Şu inanın, aslında, valla vs. vs edatlarını kullananlar yalancı tipler olur diye okumuştum fi tarihinde bir yerlerde. En azından karşıt bir örnek olarak ben varım. Ama genelde yalancı olurlar(mış) pür dikkat. hadi canlarım.

Aşırı mükemmeliyetçi halimden gitgide sıyrılmak mutlu ediyor beni. Odam da dağınık, t-shirlerim ütüsüz, sakal traşı mı o da ne…

Ohh.. yukarıda boş boş zırvaladım ya inanın kafamın içi boşaldı. Sık sık yapacağım bu işi…

One response to “kısa kısa5…..

  1. öncelikle tatile çıkın .uzaklaşın buralardan,karma karışıksınız:)
    eğer yapılan espriye gülünmüyorsa ;ya espri berbattır ya da espriyi anlayacak zeka yoktur…

Bir Cevap Yazın

