kısa kısa6……

Kısa kısa 6……

Kafa boşaltma yazılarına devam.

  • Lab. a tıkıldık kaldık. İnsanlar…. Burada bir kesme girmiş işim çıkmış muhtemelen ne diyecektim acaba?
  • Gülemeyen insanlardan hiç hoşlanmam. Mesela ortamda gerçekten komik bir olay vuku bulmuştur. Kimisi gülümser kimisi kahkaha atarken sen suratını eciş büçüş yapmaktan öteye taşıyamıyorsan hiç yaşama dünyada.
  • Geçen gün işi gücü bırakıp ne olacak bizim bu asosyal halimiz diye kafa patlatır durumda bulduk kendimizi. Bir diğeri de dünden dertliymiş “ben yuva kurmak istiyorum yahu” diğeri ona katılarak “labdan çıkamıyoruz ne zaman kimi tanıyacağız da evleneceğiz(oha önce tanış ol evlenmeden istersen)” Daha sonra olay farklı bir boyuta taşındı: “Hocam ben zaten söylemiyorum akademisyen olduğumu tanıştığım kızlara” diğer onaylayarak: “yahu maaş bana zor yetiyor ayda yılda bir etkinliğe katılmama içkimin sigaramın olmamasına (falan filan)” Tabi o esnada suskun bekleyen ben toparlayıcı bir eda (ne bu işve bu naz) ile: “dostlar, bu bir seçim. Eğer sürüden farklı olmak istiyorsanız bu işe kendinizi adayacaksınız. Tabi ki elinize fırsatlar geçecek(yüzünüze bir an mal mal bakan bir kız, annenizin bilmem neyin bilmem nesi de bilmem nereyi bitirmiş ile başlayan girizgahları vs.) ama bu yaşta böyle bir hata sonunuz olur. Yaşıtlarınız kızlar evlendi evet ama onların sebebi biraz daha farklı: hormonlar, belediye onaylı olmayan beraberliğe toplumun iyi gözle bakmaması, bir de evlilikler dışarıdan göründüğü gibi değil bir çoğu mantık evliliği üzerine temellenmiş. Anneler kendi aşksız yaşamlarının benzerini kızlarının da yaşamasını bir sorun olarak görmemiş. Elbette içinde aşkın, uyumun sevginin olduğu beraberlikler de var. Ama çok çok az … özetle hayatı akışına bırakın bir yolunu bulur  ”
  • Zamanında örnek alınabilecek bir “geek” var mı diye araştırmış ve bulmuştum
  • How i met your mother adlı dizi ilişkilere bakış açımı bir nebze değiştirmiş oldu. Her ne kadar Amerikan kültürünü içeren bir yapıda da olsa değiştirmesi şöyle gerçekleşti:  her insan değil belki ama bazı insanlar hayatları süresince “ruh eşi”, “O” vs diye tanımlana kişiyi ararlar. Ama genellikle ortak arkadaşlarının tanıştırdığı birine veya ısracı bir bünyeye saplanıp bir nevi O yu O ‘na yamamya çalışırlar. Ve bazen de dikiş tutar. Düşünceli olmadığım vakitler kalabalığa karışıp çevremi  süzerken kim acaba O diye dikkatle incelerim etrafımdakileri. Ve umarsızca sorarım acaba O mu O mu yoksa O mu diye ? işte HIMYM a kadar aklımda hep soru işaretiydi kim bu doğru “O” diye ? Ve sonuç pek de cilalı değil: O Mo yok OMO var ama O yok.
  • Üff yine epeyce saçmaladım. Saat 05:46 35 saattir ayaktayım. Sırf beyin yorgunluktan zırvalarken neler yumurtalıyor diye bunları yazıyorum. Büyük ihtimalle ayılınca epey bir dalga geçeceğim yukarıdakilerle…

4 responses to “kısa kısa6……

  1. Abicim sen uykuluyken yazma yazarsan da bana gönder ben düzeltiyim yanlışları :D ya baktım iki cümle arasında anlamca, edebiyatça, kuralca bir bağlantı yok :D

    bu arada :
    “dostlar, bu bir seçim. sanki kafasında kafasını örten kura torbası biçiminde şapka elinde ucu çengelli sopa yere vurarak durun yapamazsınız gibi :D haha 35 saat uykusuz olunca size ferdi tayfur havası geliyo :)

  2. Ayrıca bu ne biçim bir cümledir yaa :))
    # Lab. a tıkıldık kaldık. İnsanlar…. Burada bir kesme girmiş işim çıkmış muhtemelen ne diyecektim acaba?

    Bu cümleyi kurmuş olabilmen bana 24 senelik hayatın boyunca hiç yazım kuralları ve cümlede anlam işlememiş olduğunu zannettirdi :D

  3. Amacın nedir anlamadım ki ? Edebiyat dersi verdiğin cümleye bak:

    Bu cümleyi kurmuş olabilmen bana 24 senelik hayatın boyunca hiç yazım kuralları ve cümlede anlam işlememiş olduğunu zannettirdi :D

    Ki verdiğim örnekteki cümle(Lab. a …) zaten yarım bırakılmış bir cümle. Devamında neden eksik kaldığıyla ilgili bir akıl yürütme var. Sen anlamadıysan ben ne yapayım, dipnot falan mı ekleyeyim.

    Eksiklerimi bulmak seni mutlu ediyorsa bir liste yaparım boş bir zamanımda.

    ps:oh rahatladım

  4. Nedir bu yüklenme, nedir bu aşağılama sevdası.
    Yaptık bir hata af diledik.Oda yorumlarımı gece 4 sularında yaptığım için kafamın fazla çalışmaması :S.Eksiklerini bulmak beni neden mutlu etsin ki ama yanlış yaptığımda bağırmak seni rahatlatıyor galiba :S :D.

    Haşa!! Padişahta Sensin Kralda!!!

Bir Cevap Yazın

