işte öyle bir şey

Yağmurdan mıdır nedir bir kederdi aldı gitti. Bir de şu videoyu görmez olaydım:

Aştan gözü körolmuş herkes hemfikirdir bu tasvirde. Sonra Fikret Kızılok geldi; tek başına, bir harmanım bu akşam, gönül ve daha nicesi.

Bu aralar ilginç şeyler olmuyor etrafımda. İşte bazen anlık sit-comlar. Dün mesela bayağı bir civatayı gevşettim sanırım, sürekli gülüyorum tutamıyorum kendimi. Çocukken olurdu bu. Babam azarlarken (düşünün ortada ciddi bir mesele var) beni bir gülme tutardı. Tutmaya çalışırdım nefesimi kızarır bozarırdım. Hatta bir keresinde tutamayıp sesli bir puhahaha çıkarmıştım da adam şaşırmıştı: “eşek herif ortaoyun mu çeviriyoruz burada ?!?”. Bu arada babam çok komiktir. Hani bir de günündeyse sinirlerinizi alır. İçki sofralarının vazgeçilmez adamları olur ya hah işte ondan.

İstanbul’ da sonbahar… Sonbahar bir insanın en sevdiği mevsim olur mu ? Oluyor işte böyle evrim kaçkını kişiler. Yağmurda ıslanırken; mevsim rüzgarları ne zaman eserse o zaman hatırlarım. çocukluk rüyalarım, şeytan uçurtmalarım… diye şarkı söyleyerek yanınızdan geçen biri varsa evet o benim(aman siz siz olun ilişmeyin)

Geçen de aklıma takılmıştı. Şarkı söyleyen insan neden garip gelir diğer insanlara. Böyle melun melun bakarlar yüzüne. Çoğu gerek sulu gerek kuru bir şeyler kullandım falan sanıyordur. Hem saçlar da uzun (ne o öyle karı gibi), sakal da var tamam, bir siyah eksik o da bu göbeği eritemezsek giymeye başlayacağımız bir renk olacak.

Geceleri zibilyon tane rüya görüyorum. Hani aklımda kalsalar(ancak en sonuncular o da yazmazsam bir kenara uçup gidiyor) değme senaryo yazarına taş çıkartırım, öyle fantastik hikayeler.

Aşağıdakini kadıköye doğru kaptırmış gidiyorken haydarpaşa garı civarında anlık cep telefonuyla çektim. aynı yerden çekilen onbinlercesinden daha güzel buldum ne yalan söyleyeyim :))

haydarpasa_cep

Neyse tekrar görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

