Taslak1

Kadınların içinde yalnızlık geçen şarkıları sıkça dinlemeye başlaması, ayrılık temalı şiirler yazılar paylaşmasının ardından, genellikle karşı cins tarafından bir sorgu yöneltildiğinde  “psikolojik burhan içinde değilim”savunmasına girişmeleri(öyle olmayanları da var. seviyorum onları..)

ps: bir yazı yazmadan önce belki üzerine biraz daha düşünebilmek, belki gelecek tepkileri de bir “input” olarak almak için yazı yazmadan, taslaklarını paylaşmaya karar verdim.

pss: bu taslaklar birikecek gibi

psss: belki böylesi “aklıma takılanlar” konseptine daha uygun olur

pssss: psss…s meselesi mary and max filmine bir göndermeydi. Bazı yazarların kitaplarının çevirmenlere özel versiyonunda bak şurada böyle bir trick yaptım aha burada şöyle bir kelime oyunu var diye “hint” ler verdiğini duyduğumda şaşırmıştım. Ama sonra kendim de hak verdim. Yoksa Godel Escher, Bach gibi bir kitap nasıl çevrilebilir ki ? hak verdim ki kullanıyorum. hak dedim de istiklal marşındaki hakkıdır hakk’a tapan millletimindir istiklal vb din temalı bir istiklal marşında bir kez bile “türk” geçirmeyen M. Akif Ersoy’a olan gıcıklığımdan bahsetmiş miydim? Hür yaşamasının tek amacının, insanın hür olması gereğinden ziyade ezanların yurdun üzerinde inlemesinin kesilmesi ve bir gavura hizmet etmek olduğunu zanneden geçmişin arıncı(bkz: cin oyunlu entryler).

Bir Cevap Yazın

