değer mi hiç ?

Herkes, “ilk kendi yaşıyor”

Sanmasa,

Sevdalar da tükenirdi,

Masalları da

Sonsuza kadar

Sürdüğü bilinsin diye mi nedir,

Bittiği anlar ve ihanetler

Yazılmıyor kitaplara

Zümrüt-ü Anka Kuşu da yalan aslında,

Kendini külünden yarattığı da

Ferhat’ın Şirin,

Aslı’nın Kerem için öldüğünü

Kim gördü Allah aşkına?

“Sonsuza kadar sürsün” diyorsan

“Bu sevda,”

O zaman sevgili,

O zaman vuslat yaşanmaya!

Sana yazacak bir sen bırak bana!

Öfkelerin orada kalsın!

Kaçamaklar hanesinde değil ismin

Anlasana!

Ömrümün tam ortasına

Kocaman harflerle yazmışım:

SENİ SEVİYORUM

SENİ SEVİYORUM

“Herkese söylediğin

Bana söyleme” diyorsun

Ama ne varsa sevdaya dair,

Bizden önce söylenmiş, biliyorsun

Bize düşen, aşkı yalansız yaşamak

Hadi uzatma da uzat ellerini,

Seni seviyorum

Seni seviyorum

Seni seviyorum

tayfun talipoğlu

Bir Cevap Yazın

